Kızlar neredeyse 17 aylık oğlum var 8 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum hiç aksatmadan bu ay 4 gün hapı unuttum bi kaç sebep yüzünden farkettiğimde ebeme sordum normal düzeninde devam et dedi ama biz bu süreçte eşimle birliktelik yaşamıştık araştırmalarıma göre 1 gün dahi aksatmak korumayı çok azaltıyormuş bugün hap bitti evde test var ama yapmaktan da çekiniyorum 😶 böyle bi durum yaşayan olup hamile kalan oldu mu yada doğum kontrol hapı kullanırken aksatmadığı halde hamile kalan ?