Ebruaktas Merhaba hanımlar bütün vücudum kaşınıyo şuan. Dört gün önce mastit belasıyla tanıştım canıma okudu tabi. İlk memede başladı kaşıntı şimdi heryerim kaşınıyo çok değil ama rahatsız edici. Acaba başka bi hastalığım mı var ? Vücudumda hiç bi iz yok.
Avsininannesi15 Ebruaktas bebeğim 4 5 saat emmese hemen mastit olan bi göğüslerim var ama hiç kaşinti yaşamadim ben acaba başka birşeylemi ilgili
Sevmmm Ebruaktas merhaba geçmiş olsun. Ben de mastit olmuştum tek göğüs . Önce müthiş bir ağrı şişlik oldu. Sonra kaşıntı ve kızarıklık. Ama sadece göğüste kaldı ve geçti
aay1 @Ebruaktas bende mastit oldum ama hiç kaşıntı yaşamadım göğüsüm dışında Antibiyotik kullandım geçti, acaba Sizde antibiyotik falan kullandıysanız o mu dokundu yan etki yaptı😕