aybikreis Happy1003 bezsiz hava almasını sağlayın kuru tutun ve ışık tutun pişik bölgesine. Oksijen ve ışığın tedavi edici özelliği var. Yoğun bakımda bu şekilde uygulama yaptığımız oluyordu
Atalaysmom Happy1003 o kanayan yerlerin izi kalıyor sonra :( geçen post açmıştm hatta ben her altını açtığımda poposunu yıkadım pijama giydirip 30 dk kadar açık bıraktım bezini de en fazla 3 saat tuttum 2-3 güne geçti krem olarak tracovol sürdük birde hametan
Happy1003 sarpinko nasıl geçirdiniz nasıl geçti bebeğinizin poposu benim. Bebeğin poposu 2 haftaya yakın ne kullandıysak naptiydsk geçmedi kaba4cik kabarcik oldu silince kaniyor
sarpinko Happy1003 canm oncelikle asla silmiyceksin.hep yikayip cok nazik sekilde bastirmadan kurulycaksin.ondan sonra bize doktor travocort verdi gunde uc kere onu surduk.onu surmedigimz zamanlarda ise hametan surduk.gecirdi.ama ben gecti diye islak mendille silmistim yine tekrar etti.bir daha da silmedim artik.hep yikiyorum.
DerinMelekAnnesi Aa bizde gecirdik ilk hamatem troys karistirip surduk ustune hamazing. Kizarikligi sizisi gectikten sonra kalan sivilce gibi dokulmeler yuksek ihtimallr mantardir birde kaniyorsa travazol sürebilirsiniz
3children1mom Happy1003 Ilık su ve sabun ile yika yumuşak havlu ile kurula Nişasta serp cnm pudra döker gibi geçmiş olsun ıslak mendil bez ya da yediği herşey yapmış olabilir
Happy1003 Milamoms kaniyormuydu ya benimki.kaniyornkabuknkabuk givi duruyor degisik birşey oldu bebegimin poposu
Rayaas Happy1003 Geçmiş olsun. Bebegimde kanamalı pişik geçirdi ne denediysem.olmadi doktor 3 adet krem verdi sabah 3 unu karıştıtirip aksam ikisini karıştırıp sürüyordum. İslak mendil asla kullanmadim pisikken pamuk yada selpagi ıslatıp temizledim. Arada birde poposunu açık biraktim atlatti.
Hsrtgndz Happy1003 neler kullandiysam geçmemişti kantaron yağı ve Mısır nişastasıkullandim geçti çok sukur