Arkadaşlar slm ben 52 gün önce doğum yaptım 40 günden sonra aşırı kanamam geldi doktora gitmek zorunda kaldım ilaç verdi ve kanamam kesildi ama şimdi tekrar olmayı bekliyrm spreal taktırmak için acaba söktürücü içebilir miyim ?Var mı aranızda benimle aynı dertten muzdarip olan