Kızlar annem dün gece 2de test vermiş ve az önce pozitif olduğunu öğrendiler, annem yatak döşek yatıyor ve 7 yaşında küçük kardeşim var büyük rahatsızlıklar geçirmişti enfeksiyona açık durumda dün onunda ateşi çıkmış, ne olur bir kişiden bir şey olmaz deyip misafir ağırlamayın, hani şu markete bile gitmiyo musunuz dışarı bile çıkmıyor musunuz diyenler varya en çokta onlara sesleniyorum MARKET HARİCİNDE BİR YERE GİTMİYORLARDI AMA ONLARADA BULAŞTI NE YAZIK Kİ UMARIM YETERİNCE AÇIKLAYICI OLMUŞTUR!😔