mltmkrkl sadece probiyotikler Aptamil prignesia Bebelac Gold ve hipp mama da var bende mama ya başlarken bunları baz almıştım Aptamil bize yaramadı gaz yaptı. Bebelac Gold çok iyi geldi ama benim koku hassasiyetim var mama biraz balık kokuyor hipp bize iyi geliyor