Merhaba kızlar. 2 3 gündür genital bölgemde kaşıntı vardı. Doktora gitmeyim bunun için dedim. Maydonoz suyu, soğan suyu, bol su içtim ama nafile hiç faydasi olmadi. Dün gece acidan uykuya zor daldım. İdrar yaparken aşırı yanmam oldu bugünde. Eczane bunun için recetesiz ilaç fitil gibi bişey verebilir mi? Ya da sağlık ocağına gitsem orası ilaç yazabilir mi? İlk defa başıma geldi nerden de geldi bilmiyorum ya :( İlla kadın doğuma mi gitmem lazım acaba geçmesi için ? Teşekkür ederim şimdiden