merhaba sevgili anneler, bebeğim ilk doğduğunda ilk 1 hafta içinde memeye alıştırmayın çalışmıştım mama yiyordu ama memeyide tutmaya baslamisti , tam bir düzen oturtmak üzereydim covid olduğumu öğrendim ve ilaç kullanmaya başladım, tekrar biberonla mamaya döndük 1 haftadır biberon ile mama yiyor, yarin ilaclarim bitiyor ve emzirmeye tekrar başlayacağım ve bütün enerjimi bu işe vereceğim, surekli okuyorum ve yapacaklarını kafamda planlıyorum, memeye tekrar dönmesi çok zor olacak farkındayım ama yilmayacagim, bu konuda tecrübeli annelerden destek istiorum neler yapabilirim bu süreci nasıl alabilirim mamahi komple bırakıp anne sütüne dönmek ve bebeğimi emzirmeye mutluluğunu yaşamak istiyorum, neler yapabilirim? destek olursanız çok sevinirim 😊😊