Canım 36,5 ve 37,5 arasında olmalı 37,5 gecerse sadece üstünü cıkartın zıbınla kalsın 10 dakika bekleyin ona rağmen ateş düsmezse sağlık kuruluşuna götürün kesinlikle bedenine su yada banyo yaptirmak sirkeli su gibi seyler denemeyin bebek kücük oldugu icin onerilmez ve şok etkisi olur istemedigimiz durumlar olur bol bol emzirin bide sütünüz ona antikor gönderecektir