Cicianne06 Kızlar 11 gün önce doğum yaptım kanamam fazla yok ama bugün daha çok akıntı şeklinde geldi ama afedersiniz çok kötü kokuyor normal mi acaba 😏 sürekli bez değiştiriyorum enfeksiyon olsa ateş ve karın ağrısı diyor nette onlarda yok 😐
asz Cicianne06 lohusalık döneminde gelen o akıntıya “loşi” ya da "löşi"diyorlar.netten bi bak istersen.herkeste oluyor o canım doğumdan sonra ki günlerde.ama koku varmıydı yokmuydu hatırlamıyorum ben.o konuda fikrim yok açıkçası.ama dediğin akıntıyı biliyorum.bende de oldu ama ne kadar sürdü onu da hatırlamıyorum canım ya.
Eceduru1234 Cicianne06 bende 42 gün önce doğum yaptım baştan kanamam oldu baya sonraki günlerde dediğn gibi akıntı şeklinde geldi koku normal adet dönemindeki gibi kokuydu istersen bi doktoruna danış seni rahatlatıcak bi açıklama yapıcaktır☺️
Aselipekveannesi Cicianne06 normal canim biriken kanlar kokuyor 40 in bitince gececek benim son birkac gunum kaldi bitmesine hak veriyorum cidden kotu kokuyor surekli temizlen camasirini pedini sık degistir
melisitos arzunur benim de 3 Ay oldu hala devam. Doktora sormuştum pH’ı değişti ondandır demişti ve fitil verdi. Fitilini nefret ettiğim için kullanmadım 😄 geçmesini bekliyorum 🙄
Cicianne06 Eceduru1234 yok cnm çok kötü kokuyor 😑 hastaneye gitmeye korkuyorum doğumdan sonra dikişlerim var daha çok yeni olduğu için afedersin yıkıyamıyorum da acaba ondan mı kokuyo 🤭😁
Kbrbydk Cicianne06 Canım dikişin var diye özel bolgeni yikamamazlik etme ılık suyla alt bolgeni yıka tuvalet sonrasında. Sonra varsa tentürdiyot batikon da diyorlar ondan sür dikiş yerine Bu arada normal gibi geldi bana oluyor çünkü kanama azalınca yada bitmeye yakın. Takipte kal bir iki gün gecmezse doktora gidersin
Ozii_celk Cicianne06 Alt bölgenizi mutlaka yıkayın yoksa dikişleriniz enfeksiyon kapar her gün yıkayın neden yikamiyorsunuz. Sadece iyice kurutmanız gerekli yıkayın sade suyla ve saç kurutma makinesini ılık olarak açıp kurutun temiz olması gerekiyor dikiş yerinin
Ebruaktas Cicianne06 aslında onbir gün olmuş yıkayabilirsiniz. Bendede aynı akıntı ve koku var gitgide azalıyo. Normal olduğunu düşünüp umursamadım.
Cicianne06 Ebruaktas çok sağolun içim rahatladı sadece dikişlerim kaşınıyor yıkayayım bari insan korkuyor 🤭
Ozii_celk Cicianne06 hiç birşey olmaz tam tersi yikamazsaniz sıkıntı tentürdiyot sürmeyin baticon kullanın ve her gün yıkayın sağlıkçı olarak önerim. Ve ayrıca kokulu akıntı doğumdan sonra olabilir yine de mantar olma riskine karşı doktorunuza danışın
melisitos Yigitalhasel 🙂 eh bir miktar azaldı sanirim. Normalde bağdaş kurup oturduğumda bile duyardım, ama şimdi duymuyorum.