KutayAslanmoms35 5 gün oldu Doğum yapalı 2 gündür iç ateş oluyor gecede 5 kez üstümü değiştiriyorum,şimdi bile 2 battaniyeyle yatıyorum açsam üşüyorum kapatsam terliyorum bu durumu atlatan yada bilgilendirecek olanlar yardım eder misiniz 🙏🏻
Seden KutayAslanmoms35 canim bol bol emzir yada sağ, bende olmustum asiri agrim vardi gozumden yas geliyodu titreme bi yandan zaten... Bebegini ters pozisyonda emzir hemen rahatlatiyo ben neler denedim gecmedide tersten emzirince hemen geçti
elifzeze KutayAslanmoms35 merhaba beyaz lahanayi 1 2 yaprak haslayip buzluga atarsaniz ve göğsünüzde bir sure bekletirseniz iyi gelecektir gecmis olsun
Mehmetalininannesi KutayAslanmoms35 hic sorma ne cektim ondan ates tavan yapti sıtma tuttu acillik oldum antibiyotik kullanym 3 gun oldu.bide günlük dus ve masaj uygulym sagip hemde emzrym
Seden KutayAslanmoms35 evet canim koltuk altindan emzir yastigin ustune koy bebegini basi gogsunde ayaklari senin koltuk altinda olsun
Esrdbkk Ah bende neler çektim.. beyaz sabunla banyoda ov sıcak suyun altında. Göğsünün ucunu da iğne ucu ile hafif bir del. Bak nasıl akıyor birikmiş süt