37.haftamdayim salı günü sezeryan günüm belli olacak sabahtan başlayan bir ağrım var karnımın solunda yan tarafta hep aynı yerde kasık bel ağrısı da değil sancı olabilirmi okadar sanci cekip sezeryan olmama ragmen hala neyin ağrısı oldugunu çözemedim kasılma gibi sanki gelip gelip gidiyo duzensiz bir agri panikledim biraz beklim diyorum gecer belki diye ama devam ediyor su nisan falan yok aksam gitsem mi yoksa birazdaha beklim mi korkuyorum ya hemen su gelip bebek asagi inerse diye panik yapıyorum bi yandan 😱