Gulsen96 benim ki 1 ay sonra 1 yaş olcak. Sizin dediklerinizn yarısını yapmiyor bile. Hiç bir sorun hissetmiyorum. Sosyal değil birini görünce ciglik kıyamet ağlar sadece babası ve beni istiyor. Alkış yapmaz , bay by işine gelirse yapar. Kimseyi eliyle göstermez. Hiç sıkıntı da görmüyorum şahsen.