Elaa11 yükleriniz fazla demekki bunları paylaşın önemli olan çocuğunuzla uzun vakitler geçirmek degil kaliteli ona tam kendinizi verdiğiniz zamanı değerlendirmek günde bir saat buna ayırabilirsiniz bence. Evden çalışıyorum kızıma da ben bakıyorum 15 aylık. Öyle kolay bi isimde yok aşırı dakik ve süre içinde tamamlamam gereken islerim var. Kolumda saat her şeyim dakik olmak zorunda. İs zamanında sadece kızım ve ise odaklıyım yemek yiyoruz masanın üstünde kalıyor mutfak dağılıyor bunları hiç sallamıyorum. Akşam eşim işten 6.30 da geliyor. Benim süt iznim olduğundan (sizinde vardır diye düşünüyorum) 4.30 da isim bitiyor bu 2 saat tamamen kızımlayım. Eşim gelince veriyorum parka gidiyorlar 1.30 saat o sırada yemeğimi yapıyorum ortalığı topluyorum geliyorlar yemek yiyoruz biraz daha oyun sonra duş sonra uyku. Ben onu uyuturken eşim evi süpüyor. Uyuttuktan sonra mutfağı toplayıp çay yapıp oturuyorum (22.30-23.00) arası. 1 saat ya internetten dizi izliyoruz ya bi şey okuyorum ya kendime zaman ayırıyorum vs. Genel temizliği haftasonu 1 günde hallediyorum. Kızım gece 3 gibi uyanır yanımıza alıyorum sabaha kadar bizimle yatıyor cünkü emerek uyuyor alıştım bende o emiyor uyuyor bende sızıyorum bi sekilde. Bu süreçte bir öf bile demedim. Bazı geceler çok zorlandığım oldu sessiz sessiz ağladım. Cünkü o bebek bi derdi var ki uyanık oluyor ben annesiyim onu anlamak her haliyle kabullenmek ve sevmek zorundayım. Benim birinci önceligim kızım. Ev dağınık olabilir iste mükemmel performans göstermek zorunda değilim ama kızımın özellikle ilk 3 yılında mükemmel olmalıyım. Yani düşünüyorum en yakın arkadaşımız zor dönemimizde yanımızda olmasa , ya da biz zor dönemdeyiz diye bağırsa onunla arkadaş olmaya devam eder miyiz? Sizi çok iyi anlıyorum çok zor biliyorum yaşıyorum ama bebeğiniz çok kıymetli güvenli iliski dönemi bu dönem ileride dönüp şunu şunu yapmasaydım diye pişmanlık yaşamayın. Bol sabır çok enerji kuzuya da deliksiz uyku dilerim 🙏🏻❤️