Bebeğim 2 aylık göğsüme alırken çok ağlıyordu ben meme reddi olduğunu düşünüyordum ki damağında pumukçuk olduğunu farkettim, ne yapabilirim nasıl iyileşir bu hele ağzına alıp emdiğinde çok ağlıyor, interneten baktım karbonat öneriliyor onu yapıp faydasını gören oldumu