Ecenin_annesi Merhaba hanımlar emzirirken saç boyatan varmı. Bı sakıncası varmı kaç aylıkken boyattiniz
umutvar1 Ecenin_annesi Ben doktoruma sordum. 6 ayı dolduralım ondan sonra dedi. O yüzden boyatamadim henüz.
annems Ben evde kendim boyadım canım.süreyi kısa tuttum.15 dakka sonra yıkadım.Ben de bir sıkıntı olmadı