Merhaba güzel anneler 🌸 kızım 8 bucuk aylık oldu yaklasık 1 aydır aşırı aktif halbuki cok sakindi 🙄 küçük beşiğinden tırmanıyor bu sabah zor tuttum düşmeden 😞emekliyor ve sürekli bi yerlere uzanıp karıştırmak istiyo doğal olarak yalnız bırakamıyoruz.oyun çiti düşündük ama yürümeye baslayınca kullanılırmı bilemedik boşuna da almak istemiyorum. Çilekten mobilya almıştık daha doğmadan onun beşiğine alıştırmak istiyorum artık büyük beşiklere geçince nasıl alıştırdınız fikir verirmisiniz? Veya oyun çitiyle ilgili ne düşünüyosunuz? Gece arada bir 1 kere kalktığı olur yoksa uyanmaz hep. Teşekkür ederim şimdiden 🙏❤️