ozgelin Merhaba kızlar anne kız kombinimi satıyorum bebek olan bir kez giydi kızım ❤️ Anne olan koton marka 38 beden bebiş olanda 1 1 .5 Yaş minyosa 2 yede olur ❤️İsterseniz detaylı olarak ta ekleyebilirim.
Dmt-01 ozgelin hangi il kaça veriyorsunuz çok begendim ama benim bedenim 36 kotonda özellikle hiç şaşmaz 36 giyerim yani
Dmt-01 ozgelin bende adanalıyım ama adanada değilim🤦🏻♀️Üst kısmı pot durur zaten bel kısmında sorun olmazda bebek elbiseside mi koton