-1590sinem Hanımlar merhaba oğlum ama optipro kullanıyor ve inanılmaz kusuyor yordu artik beni bu kusma biri eşime bizimde öyleydi comfort olani aldık ise yaradı Demis aranızda kullanan var mı comfort olani arasındaki fark ne bilen var mı
Ellaa2 -1590sinem comfort da probiyotik var optipronun daha da geliştirilmiş hali bende ikizlerime comfort kullanıyorum
Fts12345 -1590sinem ben önce aptamil sonra sma optipro kullandım gaz yaptılar sonra comfort kullandım o kısmen daha iyi kabızlık hiç olmadı gaz olayı da azalmıştı
Tugceata Bende sma kullanıyordum hem gaz hem kusmasından sma comfort aldık oda çok birşey değiştirmedi doktor tavsiyesiyle aptamil conformile geçtik kusması yok denecek kadar azaldı.
Fatma46elif35 Tugceata Aptamil nasıl kabızlık yaptimi ben çok korkuyorum çok küçük daha kabız olmasından
Ygtaras Fatma46elif35 biz aptamil sma beraber kullanıyoruz. Bi öğün birini, bi öğün diğerini veriyoruz.
Tugceata Fatma46elif35 Fatma46elif35 Yok 2 aylıkken başladık 4 aylığız şuan öyle bir sıkıntı yaşamadım. Bu conformil zaten çoğunlukla gaz ve kabızlık için öneriliyor.