Diana07 git tabi muhakkak ama vücudun bile tamamen kendini toplaması iki doğum arası 3 sene diyorlar çok normal canım ben sezeryan olduktan sonra içimde birseyler oynuyor diye Dr gitmiştim😂 oda normal değil mi diye anlatmıştı bana yani olur böyle şeyler ciddi derecede rahatsızsan görün tabi