NazCem43 hırıltı benim bebeğimde de ilk doğduğunda vardı 3. Aya kadar da devam etti, doktora gittik ancak normal oldgunu geçeceğini söyledi. Kaka konusu ise bebeğiniz şu an yeni ve çok fazla kaka yapmasi normal sıvı şekilde olmasida gayet normal. Ağzında beyazlık var diyosunuz sanırım emdiği veya formül mama aldığı için dilinin üstü beyaz olması normal ancak pamukcuk da olabilir, netten pamukcuk fotolarına bakıp anlayabilirsiniz. Iyi günler.