Merhabalar , oğlum 11 aylık ben 3.aydan beri çalışıyorum. ek gıdaya başladığımızda gayet güzel gidiyordu beslenmesi ama son 1 aydır doğru düzgün ne kahvaltı ne öğle yemeği ne akşam hiç birini yemek istemiyor yemek olarak denemedğim kalmadı sürekli değiştiriyorum yemezse . Mama sandalyesine oturuyoruz bir iki kaşık yemek yiyor , bu aralar tükürmeyi öğrendi sürekli tükürüyor yemek istemiyor hemen tshirtümü açıp emmek istiyor .Çalıştığım için gündüz görmüyor o yüzden mi sürekli meme isteği acaba bunu düşünüyorum bakıcı ablamızda yemediği şey kalmıyor çünkü. Ama hafta sonları evdeyim bende hiç yemiyor sürekli emmek istiyor sizce neden olabilir neler yapabilirim ?