Defneduru Kayraaaa sanırım sizde ada yı patlamadan önce alanlardansınız 😊 ben çok geç başlamışım ya bu işe 😊
Kayraaaa Defneduru yooo malesef tl bazında 10dan aldım ama yükseleceğini düşünüyor analizciler bekliyorm bakalım
Cizi-kraker Kızlar eşim bana da zorla hisse alıp bu coin işine sokmak istiyor biraz fikir verirmisiniz hiç bir fikrim yok bu konularda kısaca beni aydınlatmanizi istiyorum
Vanilya Zeynepela13 Ben yeniyim canım. Eşim eski bu işte. Arkadaş çevresi çok çok eskiden beri bu işin içinde. Ben lıt,lınk ve bnb aldım bekliyorum. Bnb yi tutucam
Defneduru Vanilya binance mi kullanıyorsunuz ben bi çözemedim onu paribu da oynuyorum ama onda da çok bi seçenek yok malesef
Defneduru Zeynepela13 binance mi kullanıyorsunuz mesela ben enj yazdığımda bi kaç tane seçenek çıkıyor altta hangisi hangisi nasıl anlıyorsunuz