Oğlum 2 ay 13 günlük.Sarılık olduğundan beri biberon verdik. Düzgün emmedikçe süt azaldı. Bazen biberonu bıraktırdım süt arttı ama yine de bu aç nidaları yükseldi her uyumadığında yüne verdik.Kaşık biberonla verdim aynı etkiyi yaptı bol gelmesine alıştı memeye kızdı. Kaşıkla yedirince çok ağlıyor tükürüyor.Artık sabır kalmadı bende.Mama vere vere süt de gitti son çare eds denesem işe yarar mı? Mememi verdim şırıngayla ağzının kenarından mama koydum ilk başta anlamadı bi mızmızlandı. Anlayınca vurdu gözüne ağlamanın.İşe yarar gibi de gelmiyor bebek attık büyüdü