Arkadaşlar herkese merhaba oglum 2 yaşına girecek baby mee 6 numara kilot bezi kullanıp memnun yada memnun olmayan varmı memnun değilseniz neden degilsiniz,ben baby mee çok severek kullanıyordum fakat 6 numara normal bez olarak yok kilot bez olarak var yardımcı olursanız sevinirim