Hamsicikk Deletedmom5284 direk hurma yiyin hem katkı maddesi vs yok hemde çok sağlıklı ozellikle emziriyosanız tatlı ihtiyacını da karsılıyo ben öyle yapıyorum
Nildasmother Deletedmom5284 bana diyetisyenim doğumda şeker kaybı yaşıyormuşuz ondan canınız çok tatlı çekiyor demişti günde 1 kez sütlü tatlı hakkı verdi ama ben her öğün şerbetli sütlü olarak değerlendiriyorum çünkü hiç bir şey tatlının yerine geçmiyor 😂😂