Mammamiya İlk defa bugün bebeğim 4 kere kaka yaptı bu normal mi çok değil mibaşına gelen var mı normalde bazı günler yapmadığı bile oluyor bu üşüttüğü anlamına mı geliyor 3 aylık bebeğim
MayneymisAltintop Kalanın rengini takip edin. Çok emince yapardı benim kızım o ayarda günde 3 4 kere. Yada diş çıkartırken. Hemen evham yapmayın takipte kalın