Zeymur21 Merhaba anneler. Ablam cuma gecesi aşırı kanamadan dolayı 32 haftalık erken sezaryen doğum yaptı. Bebek kuvöze alindi 1650gr .Şuan ablamın durumu iyi ama sagmasina rağmen sütü gelmiyor hangi pompayi kullansın sütü gelmesi için ne yapması gerekir bilgisi olan yazabilir mi
Polikistikannee Zeymur21 Manuel pompayla 2. Gün sütüm gelmisti benim anca weebaby kullanmıştım moochi en iyisi diyorlar
_yaseminturann Zeymur21 merhaba hem geçmiş olsun hem gözünüz aydın bende 29.haftamda doğum yapmıştım 54 gün ve sonrasında süt sağdım ilk aşamada muhakkak hastane tipi pompa kiralasın ablanız 2 saatte bir düzenli sağsın 🙏🏻
Meflug Zeymur21 geçmiş olsun stres yapmasın ben de erken doğum yaptım ve hemen gelmedi süt. Bol su içsin dinlensin ben mamajo kullandım ama.imkan varsa hastane tipi pompa da kiralayabilirsiniz
Baby_Mila Zeymur21 bol bol kuru meyve kompostosu içsin hurma yesin ve sütünü hastane tipi pompa kiralayıp sağsın birde duşta göğüslerine sıcak su tutup masaj yapsın bolca gelir sütü inşallah
Zeymur21 Polikistikannee İnşaAllah ablamın ki de gelir. İlk çocuğunu da emziremedi bunda çok istiyordu. Rabbim nasip etsin İnşaAllah.
Mhmtzym Bol bol su içsin. Günde 2,5 litre. Rezene çayı içsin günde 1 2 defa. Sıcak banyoya girip göğsüne masaj yapsın. Herhangi bir pompa kullanabilirsin. Ebebek ten bakın. Geçen A101 e kiwi nin gelmişti kaldıysa bakıp onuda alabilirsiniz
Oysul Geçmiş olsun. Benim kuzenim de erken Doğum yaptı. Sanırım hastane tipi pompa kullandı. Hastaneye gitti sürekli. Şimdi az az geliyor. İniallah sizin de gelir 🙏🏻Bir de süt artırıcı seyleri de yaptılar.
Oysul Zeymur21 6-7 gün sonra az da olsa geldi. Şimdi mama-meme destekli gidiyor. Süt gelmese de bebeği emzirdi sanırım en büyük etkenlerden birisi bebeğin emmesi.
Polikistikannee Zeymur21 Amiinn insallah stres yapmasin sut gelmiyor diye Rabbim o meleğin rızkını geciktirmez insallah ♥️
Zeymur21 Polikistikannee ben de öyle söylüyorum Rabbim o bebeği vermişse elbet rızkını gönderir diyorum ama lohusalık işte herşeyi düşündürüyor insana
Polikistikannee Zeymur21 Biliyorum bir de bebeği yaninda olmayinca cok zorlanir ben yanimda oldugu halde ağlamıştım gelmiyor diye. Rabbim yardımcısı olsun