Umutluluk Çok geçmiş olsun. Korkmayın. Oğlumda da olmuştu. 2. Gün, durduk yere bir anda. Tam da kulak vs rutin kontrolüne götürmüştük. Onu öyle görünce o kadar ağladım ki, hastanenin içinde doktorun odasına gidene kadar! Normal Doğumda yaşanabileceğini söylemişti dr. Ultrason istedi ama ona rağmen. 15 gün sonra tekrar ultrasonla bakalım dedi. İçim rahat etmedi başka hastane başka dr ultrason kontrol vs gittim. O 15 gün geçmedi bana ama çok şükür şişlik bir ay içinde gecmişti. Tüm doktorlarda aynı şeyi söylemişti. Korkulacak bir durum yokmuş yani, ama tabi insanın aklına gelmeyen kalmıyor. Allah korusun her annenin evladını inşallah 🤲