GiybetReis Kızlar panik oldum kızım eldiveni cıkarmış uyurken wc ye gittim geldim bir de baktım eldiven cıkmış alnını resmen tırnağıyla yarmış. Çıldırcam ya. Napcam bişi sürmem gerekir mi ? 45 günlük bebeğim. Sütünü sür demeyin sütüm yok😞
Maviyesil121212 GiybetReis çok derin değildir tırnağıyla çizdiği diye düşünüyorum, birkaç Güne geçer tazecik daha etleri çabuk toparlanıyor; tırnaklarını mümkün olduğunda uzun bırakmamaya çalışın
SalEz GiybetReis ben çok az pişik kremi sürüyorum bebeğim 4 aylık o zaman da sürerdim şimdi de sürüyorum
egeninanns GiybetReis hiç korkmayın bizimki de o süreçte baya derin çizmişti ama geçti bi kaç haftada iz kalmadı
Oysul SalEz GiybetReis ben de aynısını yapıyorum. Bazen çiziyordu ama dün sizinki gibi kanatmış. Yine pişik kreminden sürdüm 2-3 saate geçmeye başladı.
GiybetReis Maviyesil121212 SalEz egeninanns Oysul Prens0205 Bebegimm1 Çok teşekkür ederim kızlar içimi rahatlattınız. Kanlı bir çizik görünce içim mafoldu. Bende doktora soracaktım eldivenleri ne zmn cıkarayım diye iyi oldu öğrendiğim. Pişik kremini deniyeceğim 🌸❤️ Ya sormayım ben kesemiyorum tırnaklarını alışamadım korkuyorum. Eşim kesiyor oda anca pazardan pazara. Ama bi şekilde göZümü karartıp yapıcam artık bu görüntüyü gördükten sonra.
Prens0205 GiybetReis sakin olun 45 günlük artık eldivenleri de çıkarın ellerini tanıması dokunması için tırnaklarını kesip bebek törpüsüyle törpüleyin doktorumuz 1 haftalıktı götürdüğümüzde eldiven takmamamı söyledi daha sağlıklı gelişimi için ellerini tanısın dokunmayı tutmayı öğrensin çizsede o çiziklerden birşey olmaz korkma demişti
Bebegimm1 GiybetReis çizer eder sorun olmaz 45 gunluk bebek tirnaklarini kesin uyudugunda.eldivenleri cikarin yuzünü tanısın dokunsun ben 2haftalikken cikardim uzun kalması saglikli degil
Polikistikannee GiybetReis Ben o durumlarda sütümü sürüyorum en iyi merhem o hemen geçiriyor. Burda bir arkadas demisti bana
Oysul GiybetReis ben ilk günden itibaren mustela kullandım. Hiç pişik yapmadı yüzüne de onu sürdüm. 😊ama tercih etsem pantenol i sürerdim
GiybetReis SalEz Oysul Bepantholü sürdüm gitti😅 bizde dalin kullanıyoruz. Şükür pişik sorunumuz yok🙏🏻 Bezi prima premium care. Bu pişik bezle mi ilgili kremle mi diye düşünüyorum bazen. Doktorumuz demişti pişik kremini çok sürmeyin alıştırmayın diye ben de 2-3 günde 1 defa aklıma geldikçe sürüyorum 😊
Cns1903 GiybetReis kantaron veya zeytinyağında cok iyi gelıyor benim oğlumda çok çiziyor bazen kanatıyor korkmayın geçiyor hemen
Oysul GiybetReis aaaa ben hiç sormadım. Her bezde yoğurt gibi sürüyorum resmen 😅😅 söylediğiniz iyi oldu ben de bir sorar dikkat ederim. Bazen iyi yapalım derken dozu kaçıyor 😅