Ferdaoguzgalip Mrb kizlar arkadasimin yaninda oglum yanan isiga odaklandi arkadasimda bi arastr istersen normalmi dedi moralim bozuldu ne gibi bi sakincasi olabilirki sizin bebeklerinizde isiga bakiyomu
Ferdaoguzgalip Ferdaoguzgalip ayrica seslendigimde bize bakip tepkiler veriyo, guluyo,aguluyo ne biliyim sadece isiga odaklanmasi kotu biseymdirki
Bebegimm1 Ferdaoguzgalip dalmış olabilir benm bebegimde bakıyor bazen dalıyor hic aklima bir sorun olucagi bile gelmedi bir yere odaklanarak bakmasinda ne gibi sorun olabilir ki
sutlukahve07 Ferdaoguzgalip benim bebeğimde 3 aylık oda bakıyor odaklanıyor normal bişey bence bu ger çocuk bakar.
Ferdaoguzgalip Reyna Yaa cok tesekkur ederim neden oyle dediginide anlamadim ama gorseniz o kadar ciddiydiki sanki cok kotu biseymis gibi bide doktora sorsana dedi cok moralm bozuldu
Reyna Ferdaoguzgalip aman çok biliyomuş gibi niye korkutuyor yani ortada parlak bişey var illaki dikkatini çekiyor bakacak nefes alsa doktora sor istersen diyecekler neredeyse kıl oluyorum böyle insanlara
Ferdaoguzgalip Reyna bende oyle gercekten bide ben cok pimpirikli biriyim elimde degil buna ragmen boyle soyledi cok uzdu beni
Mom987 Ferdaoguzgalip Konuşmuş yine bi prof😵 Normal o dönemler çünkü yavaş yavaş görme yetkileri artıyor hemde renkleri görmeye başlıyorlar.
Ferdaoguzgalip Mom987 Fimi bende hep seviniyodum isiga bakip surekli guluyo diye birden o oyle soyleyince bi tedrgin oldum
Busraata Ferdaoguzgalip Işık dikkatini çekiyor aydınlık geliyor bebek ne yapacak 3aylik oturup oyuncak mi oynayacak bence normal benim oglumda öyleydi o zamanlar özellikle uykuya dalacaginda bakakalırdı
Ferdaoguzgalip Busraata evet benim oglumda oyle hatta bakarken bi bakiyorum kapamis gozlerini uyumus🥰
irsemiaa Ferdaoguzgalip benim oğlumda 3 buçuk aylık ışığa bakar yani bu çok normal dikkatini çekiyo bakmayan bebek mi varmış. Hiç moralini bozma ama beyaz ışığa doğrudan çok bakmasın göz sağlığı için sarı ışık kullanmanız daha iyi olur
Ferdaoguzgalip irsemiaa evet canim oyle yaptik zaten surekli bakiuo diye isigin rengini bile degstrdik
Annekizz Ferdaoguzgalip Kuzum benim kızımda bakıyor kucakta gezerken gözü hep tavanda ışıkta kaynanam gördü yukarı bakıp duruyo gözleri öyle kalcak dedi ne alakası var ya dedim bebek o dikkatini çeken şeye bakıyor söylemeyin şöyle saçma şeyler dedim çokmu biliyolarmış sanki
nerisduygu benim bebeğimde 3aylık sadece bakmakla kalmaz ışımla aşk yaşar resmen güler bakarak doktoruna sormuştum çok normal demişti:)
Ferdaoguzgalip nerisduygu benim oglumda isiga bakip guldukce bende onu izliyorum sanki bi sorun varms gibi davraninca cok kotu oldum bian doktora gotursemmi acaba dusuncesini getrdim aklima doktorda bana gukucekti resmen ya iyiki fevri davranip sormadim doktoruna🤭
DilanG Ferdaoguzgalip benim bebeğim de o aylarda öyleydi hatta dikkatini çektiğini bildiğimden hep açık tuttum lambaları şimdi 6 aylik bı sorun yok yani anlayamadım neden öyle soylendigini
ipekkizz Ferdaoguzgalip Allahım yarabbim herkes doktor olmus bakar ne var bunda dikkatini cekiyor işte her denileni takmayın lütfen
yaramaz_bocegim Ferdaoguzgalip ne saçma insanlar var ya biz bile ışık yansa o tarafa döner bakarız ki bebek bu ışıklı sesli uyaranlara tabiki odaklanacak. Sıkma canını güzel anne gayet normal 🌺 benim oğlum bazen avizeyi izler 😅
BusraDefneozel Ferdaoguzgalip benimkide 2 aylik o da bakiyor ama parlak ışığa karşı zaafi var yavrumun napsin 🤣 başkasının çocuğuna aptalmis gibi davranan embesilin çocuğu nasildi acaba 🙊
Ferdaoguzgalip BusraDefneozel 😄valla bende anlayamadim neden boyle soyledigini bide pimoirikli oldugumu biliyo suan resmen bilerek benim canimi skmak icin soyledigini dusunuyorum Allaha havale ediyorm