Tuba18 https://ty.gl/nxgu7igrj Bebeğim bir aylık yoğum bakımda yattığında dolayı biberonla beslendş hep bende gögsümü almadığı için mecburen verdim zorladım ama almadı yine acaba biberon yerine bu bardaktan verebilirmiyim beni tutması için başka ne yapabilirim
Reyna Tuba18 alakası yok meme ucuyla düz bunların uçları lansinoh biberon kullanabilirsiniz meme ucuna çok benziyor ucu zaten bunlarla içemez çok gelir boğazına kaçar
ilknurgoksu Tuba18 canım bunların akış hızı çok fazla biberon gibi değil genzine kaçabilir. Sütün var ise emzirmek için göğüs ucları vardı sanırım onları deneyebilirsin. Şuan biberon alıyorsa bence düzenini hiç bozma tam kilo alıp gelişim göstereceği bir ay 💐
Tuba18 Reyna araştırıyorum her yeri alıştırma bardağı ile içirin biberonu bırakmak için tomme Tippee biberon kullanıyorum ama yoğun bakımda iken normal rastgele biberon kullandık ondan olabilir
Tuba18 Deletedmom5284 denedim ilk vermeyi beceremedim çok basıyorum akışını ayarlayamadım kaşıkla da hızına yetişemiyorum bir tane katıyorum ağzı boş olunca ağlıyor
Tuba18 ilknurgoksu sütüm sağdığım için öyle çok değil mecbur mama takviyesi de yapıyoruz biberonla rahat içiyor
Deletedmom5284 meme reddi olacağı varsa hangi biberon olursa olsun bırakıyorlar memeyi bende lansinoh kullandım avent mamajoo hepsi aynı zor günler yaşadım malesef atlattım çok şükür emiyor artık eds ile çözdüm size de öneririm
Tuba18 Deletedmom5284 eds için gerekli malzemelerin gelmesini bekliyorum internetten bakıp yapmaya çalışacağım inşallah bende başarırım böyle çok zor oluyor çünkü
Tuba18 Deletedmom5284 rica etsem bana biraz anlatır mısınız acaba sizin çocuğunuz hiç gögsğnğxü tutuyormuydu öncesinde benşm kısım hiç ağzına almıyor da
Deletedmom5284 Tuba18 yok benim meme reddi vardı memeden nefret ediyordu bildiğin önce eds yöntemine parmakla başladım parmağımla içiriyodum mamasını sonra göğsümde uyguladım göğsüme mama sürdüm ağzına verdim alıştıra alıştıra zor oldu 3-4 haftada tamamen döndü memeye
Tuba18 Deletedmom5284 anladım canım 3-4 hafta sürsün de tutsun yeterli benim için gece mama hazırlamak sürekli süt sağma zor oluyor az çıkıyor bu sefer psikolojikmen insan kötü oluyor çevre zaten ayrı bela