Durukubra aman boşver ya , çocuğun sağlıklı mı mutlu mu o önemli..verilir kilolar, herkesi dinlesek şu an Psikiyatri Hastanesi'nde misafirdik 😂Bol bol su icmeni öneririm,gider kilolar..bende de 6 kilo kaldı laf söyleyen oluyor hehe deyip geçiyorum emziriyorum yani diyet yapamam..