Cigdemduruazra benim kızım da 9 aylıkken geçirmişti 6.hastalığı ama bu hastalıkta antibiyotik kullanılmıyor. Sadece dönüşümlü ateş düşürücü kullandık,zaten ateş üç gün sürüyor, sonra döküntü oluyor. Döküntü için hiçbir şey kullanmanıza gerek yok dedi doktorumuz. Kendiliğinden geçti zaten.