Xexexe Bu gün bez değiştirirken fark ettim pipisini uzerinde beyaz iltahaba benzer kalıntılar vardı benimle aynı durumu yaşıyan var mı
metehanmom_ Xexexe kireçlenme diyorlar canım sünnetsizse eğer kireçlenme çok oluyormuş, krem yağ vs sürüp oranın yapışmasını engellemen gerek
Gulsahhh38 Mayasır dedikleri şey olabilirmi ? Benim oğlumda da doğduğundan beri vardı ve pipisi hep şiş olurdu altını açtıkça çiş yapardı 7 haftalıkken sünnet ettirdik daha iyileşmedi ama dr lar sünnetle kalmaz demişlerdi
Xexexe Gulsahhh38 Yok mayasir a benzemiyor böyle sivilce iltahabi gibi bişey var pipisini uzerinde ama sivilce falan yok yani iltahab var galiba iltihab idrarını yaparken çıkıyor ama nereden bilmiyorum