Rainyellow [url=https://hizliresim.com/FAOESB][img]https://i.hizliresim.com/FAOESB.jpg[/img][/url] Bebeğim 1 ay 10 günlük 1 2 haftadır yüzünde isilik vardı ara şişip sönüyordu 3 gündür çocuğun cildi kurudu pul pul olmaya başladı bephantol ve bioderma nemlendirici krem sürdüm ama hiç nemlendirmedi yarın doktora götürücem 3 gündür de süt ürünleri ve yumurtayı kestim varmı başına böyle birşey gelen
Aringulay_murat Rainyellow Bizimde böyleydi elleriyle elleriyle çok yüzüne sürdüğü için dağılmıştı. Vücudunun başka yerlerinde var mı acaba??? Eğer yoksaaa yüzünü gul suyuyla sil birde mustelanin cicestala die kremi var onarıcı bakım kremi o bize çok iyi geldi şuan biseymiz yok
Ecenisaannesi Rainyellow bnm kızımda aynı olmuştu htta yüzünde vardı vücudunda çıkmıştı sonra doktor sıcaktan dedi sizinde öyle olablir
Rainyellow Aringulay_murat bizde yüzüstü elleri yüzünde uyuyoruz sadece yüzünde var hangi marka gülsuyu önerirsiniz sizdede kuruluk oldumu peki
Aringulay_murat Rainyellow evet yüzü pütür puturdu bizimde kuruluşu eczaneden aldım gulsuyununu dene bir iki bakalım bn dokturuma srmustum gulsuyunu bna kullan zararı olmazbktin ise yaramio kes demisti
Rainyellow Gulayy isilikler kabarıp iniyordu arada ama şimdi 3 gündür inanılmaz kurudu cildi derileri çıkıyor ne yaparsam yapiyim nemlendiremedim egzama olmasından korkuyorum
Gulayy Rainyellow Sutunle sil faydası olur.bizimde yüzümüzde böyle sivilce gibi şeyler çıktı bnde çok korktum bebek hemşiresi sütun yağlı olduğu için yüzü böyle oluyor dedi bir kabarıp bir geçiyor sutunle sil bol bol dedi o nedenle sordum geciyomu die.
Alayay Rainyellow çilek kivi gibi alerji yapan birşey yemiş olabilir misiniz .sütünüzden geçer.ben çilek yemiştim aynen bu şekil olmuştu bebeğimin yüzü 1 haftada ancak geçti
Rainyellow Derenbahar birkedibirdorukannesi svvlata Nildailay Gulayy cevaplarınız İçin teşekkür ederim 💕 öncelikle sorun ettiğim isilikler değil çünkü yünlü bir şey değse kabarıyor hassas cildi asıl sorun yüzünün kupkuru zımpara gibi olması resimde de farketmişsinizdir burun kenarları kabuklandı kuruluktan isiliklerin içindeki beyaz şeylerde kurudu günde 3 defa nemlendiriyorum ama etki etmedi bu arada 1 gün fototerapi almıştı sarılığımız vardı geçti birtek gözünde kaldı
Nildailay Rainyellow öncellkle maşallah bebeğinize nazardan korusun rabbim ikinciis görünce kendi bebeğimi hatırladım öncelşkle gözlerinim akları baya sarı sarılık geçirdimi ikincisi benim beneğimindenaynen böyle oldu eczacı bize mustelanın cilt bakım kremi var sadece yüz için onu verdi biZe çok iyi geldi bir zaman sonra kayboldu
svvlata Rainyellow Canım Geçmiş olsun öncelikle, benim kızımda da oldu ama bu kadar değil tabi. Mustelanın cıcastela diye kremini kullandık çok iyi geldi onu önerebilirim tabi doktora ya da eczaneye sor öncelik olarak.☺️
birkedibirdorukannesi Biz de 32 günlüğüz geçen hafta yaşadık bu durumu süt ürünlerini kestim ve önce ılık su pamukla silip bebek Vazelini en iyi nemlendirici onunla nemlendirdim şükür şmdi iyiyiz. Çok geçmiş olsun size de,beslenmenizi takip edin devamlı
Balliko Rainyellow benim bebeğimde iki aylık su an biz de uzun zamandır yaşıyorduk ancak son zamanlarda azaldı ben hep sütümü sürüyorum faydası olduğunu düşünüyorum sadece yüzünde varsa sıcaktan veya sütün yağlı olmasından olabilir dedi doktor her bebekte olurmuş endişe etmeyin zamanla geçer
Gulayy Balliko sütun yağlı olmasından oluyormuş evet ..bnm oğlumda da oldu bana da öyle dediler sütünü sür bol bol .
Gulayy Rainyellow canım o zmn hastane sana uzaksa eğer gidemiycek durumdaysan sağlık ocağına bebek hemsiresine götür o yüzünün kuruluğu için biseyler önerebilir ama bence zeytinyağı sür hem doğal hem yanetkisi yok .o iyi nemlendirir. Çok çok geçmiş olsun .🤗🤗
Aringulay_murat Rainyellow çocuk doktorumuz eğer zımpara gibi olursa sana krem vericem demişti o zamn bnce siz doktora gosterin