tecrubesizannee Kızlar bir haftalık anneyim. Kızım 4 kilo doğdu. Hemşireler 30-40 cc içer dedi. Ben göğsüm acıdığı için arada sağıp veriyorum. 60-80 cc içiyor az önce 80 içti. Bitmese devam da ederdi herhalde 😂 sizin bu konuda deneyimleriniz neler, midesi genişler mi fazlası zarar mı diye endişe ettik
Momcnssss tecrubesizannee ben 1 yada 2 saate bir besliyordum. 60 80 bi ara 120 içti daha 1 aylıktı belki de yoktu bile. Doktora sordum istediği kadar ver dedi. Doyana kadar içir dedi. Bi taraftan emiyordu bi taraftan sağılıyordu sütüm. Beni 60 Cc emiyordu. Sağlığım sütte 50 60 cc çıkıyordu onu da içiyordu. Korkma. Hele anne sütünü vermekten asla korkma. 200 cc bile içse ver zaten fazlasını çıkarır o. Ne kadar çok içirirsen o kadar sütün de artar
homosapiens tecrubesizannee bebek bilmez doydugunu doktorunuza danisin ben 30 cc diye biliyorum ama yanlista olabilir
Nesrincente Doktor ilk hafta 30 cc demişti banada hastanede de 30 cc verdiler 3500 tu dogdugunda ama benım bebek
tecrubesizannee birkedibirdorukannesi 2-3 saatte bir kendisi acıkıp ağlıyor çok içince böyle 4 saate de çıkabiliyor
tecrubesizannee Momcnssss midesi genişler falan dediler de o yüzden merak ettim. Demekki normal bi miktar içtiği
Fulyaalinmina Momcnssss 200 CC yeni doğan bebek. Ne kadar içerse içsin diye bakmayın fazla beslemenin az besleme den daha büyük sikintilari var reflü gaz mide sorunları böbrek sıkıntısı lütfen yanlış bilgi vermeyin. Yeni doğan bebek kilolu da olsa 60 i geçemez anne sutunde. Mama ise 30 u
Emineuyar Sutunu sagıp biboranlamı verıyosun bırakmaz mı memeyı ben çok korkuyorym bırakcak dıye 13 gunluk oglum sarılığı cok yuksekti mecbur hergun 1 kere mama verdım 25cc şimdi duştu mana da var bıtsın dıye verım dıyorum akşamları ac oluyor durmuyor ama çok korkuyorum
tecrubesizannee Emineuyar bana da bırakır memeyi dediler ama dayanamıyordum acısına. Bir kaç gün biberonla verdim şimdi biraz toparladı uçları.bi kaç kere biberon veriyorsam bi kaç kere meme veriyorum artık.herhalde bir kaç günde hemen unutmaz memeyi ya 😅
birkedibirdorukannesi tecrubesizannee yani 2 saatte bir olursa eğer 30-40 cc yeterli oluyor demişti bana yenidoğan hemşiresi
Momcnssss tecrubesizannee genişlesin bişey olmaz sonuçta anne sütü. Valla ben verdikçe verdim. Zaten ileride o kadar içemicek. Doyduğu an bırakacak bence ver şimdi
Emineuyar tecrubesizannee bebekten bebeğe değişiyor ben ilk oglum da hıc bıboran vermedim bunda mecbur verdım o bıle bıraktıysa bu da bırakır dıyorum inşallah bırakmaz
Minikoo Bana da 30 cc dediler sagdim verdim emin olmak icin, 2 gun sonra su kaybindan yogun bakıma alındı meger 30 cc yetmiyormus sonra mama takviyesi yap dediler 60,70 içti dogduktan sonra. Her çocuğun mideside bir olmuyor benimki oburmus