Nuruummm Benim de çok aşağıda vajinanın tam orta yerinden iğrenç görüntüye sahip bir dikişim var. İlk doğum 3 yıl önce oldu, 2. ise 3 ay oldu her gördüğümde sinirlerim bozuluyor.Doktor güya bazı kadınlar bikiniden belli olmasın diye aşağıdan kesilsin istiyormuş.E be adam ben tesettürlüyüm zaten ne bikinisi. Her dikişimi gördüğümde sövüyorum,hala alışamadım. Sinirlerim zıplıyor,ömür boyu benimle kalacak.