Huzeyfemin_tarikmuaz 2.5 yaşında be 10 aylık oğlum var eşim pozitig çıktı bizde tık yok hepimiz çok sağlıklıyız sonradan bir şey olur mu
TuruncuLimon Huzeyfemin_tarikmuaz ayrı odalarda oturup önlem alın bebeklerniz çok küçük bide artık yeni tip korona çocuklarıda etkiliyor çok geçmiş olsun
Gozde_alparslan Huzeyfemin_tarikmuaz benim eşimde öyleydi sekiz gün boyunca ayriydik bende bişey yoktu sekizinci gün ben koku ve tat kaybedince test yaptık pozitif
Purple13 Huzeyfemin_tarikmuaz önleminizi alın tabiki.odaları ayırın ortak kullanmayın alanları havalandırın. Benim yakınımın eşi pozitifti karantinaya girdiler o zamanlar karantina süresi 15 gündü. Sadece eşinde vardı karantinanın biteceği gün kendisi ve çocuğuda oldu o zaman kötü hissetmeye başladılar 15 gün daha kaldılar karantinada.
2erkekannesii Bizde de bende var. İki çocuğuma da geçti. Eşimde hiçbir şey yok. Gün bugün. Eve girdi mi bulasmamasi çok zor.
Liyosunannesi Huzeyfemin_tarikmuaz herkesde belirti vermeyebiliyo, kendinizi dinleyin, sizdede olma ihtimali çok yüksek. Yada kuluçka süresi var sizde daha belirti o yüzden vermemiş olabilir
hkubra Huzeyfemin_tarikmuaz 3 5 gün içerisinde etki gösterebilir canım tedbirli olun zaten wsin başka odadadir dikkat edin benimde eşim geçirdi ben ve kızımda bişe çıkmadı oda atlattı çok şükür 🤲 geçmiş olsun geçer gider inşallah🤗