feldspar Canım şimdi dilim döndüğü kadar açıklayayım;kurutma makineleri ikiye ayrılır,kondenserli ve ısı pompalı olmak üzere. Kondenserli modeller fiyat olarak uygun;fakat elektrik sınıfı düşük olduğu için (B sınıfı) ay sonunda faturaya fazlasıyla yansıyacaktır. Ayrıca gövde kaplaması da ısınma yapacağı için sizin için de bebeğiniz için de tehlikeli olabilir. Kıyafetlerinizde yanma benzeri sararmalar olabilir ısı ile kuruttugu için. Isı pompalı olanlar ise hem gövde kaplaması açısından,hem de hava ile kuruttugu için kıyafetlere zarar vermemesi açısından daha güvenli. Elektrik sınıfı yüksek (A sınıfı ve üzeri)bu yüzden elektrik faturalarında pek bir kayda değer bir fark görülmez. Fiyat olarak nispeten daha pahalı ama, tüm bu saydıklarım göz önüne alındığında fiyatı bi tık fazla olsun ama güvenli olsun derim ben 🤗💕ben de Grundig markasının GDH 80Y modelini kullanıyorum çok çok da memnunum.uzun oldu ama araştırma yaparken umarım işine yarar