Uzymom Kızlar kullanıpta yararını gören oldu mu? Bebeğim 3 buçuk aylık aldım ama takmaya ne zaman başlasam nette okuyorum hep farklı bilgiler var. Tecrübeleriniz nedir paylaşırsanız sevinirim.
Robinson Uzymom benim oglumdada dogdugu gunden beridir rakiyoruz lakin salyasi cokkk onluk yetistiremiyorum önü hep islak ama takmadigimda dahada bi cokkk islak anlamadim bende
Tuba Uzymom ben iki oğlumda da kullanıyorum baya etkisini gördüm. Büyük oğlumda 7,5 aylıkken taktım, küçük oğlumda 2 haftalıkken taktım. Şuan büyük oğlum 2 yaşında, küçüğü de 8 aylık☺️
Robinson Uzymom bende ayni tereddütleri yasayarak taktim surekli düzeltiyorum kolyesini hep sirtina dogru gittigi icin
Bulut54 @Uzymom biz de 3-4 ay arası kullanmaya başladık. Tarihi net hatırlamıyorum. Olumlu yorumlar duymuştum. Denemek de fayda var 🌼🤲🏻