NurayHazal yarım saatte bir 60 cc cok canım 2 saatte olsa neysede bebekler doydugunu anlamaz bence sen o kadar sık verme ben humana veriyodum en başta cok emmedi bazen emmek istemiyor ağlıyor o zaman mama yapıyorum zor durumda🥺 sonra kabız oldu doktor mama yaramamıştır değiştir dedi aptamil aldırdı anne sütüne en yakın mama oymuş şuan oğlum daha düzenli cıkıyor tuvalete🤲