Kızlar oğlum 7 buçuk aylık sadece beni emiyor mamada almıyor doğduğundan beri ek gıdayı sadece 1 hafta yedi sonra reddetti hiçbirşey yemiyor belki bir iki kaşık hemen yüzü ekşiyor ağzını kitliyor kilosunda 8 buçuk azmı sizce gelişemicek vitaminsiz kalıcak diye korkuyorum bebişi benim gibi olan varmı siz neler yapıyorsunuz doktora gitmelimiyim ? :(