1ikizannesi saymayın bence ben saydım 40tan da çok oldu.Sonra evde de problem oldu diye 3aya kadar uzamıştı depresifliyim.Siz sadece olumlu tarafına bakın.Daha yeni anne oldunuz,bebeğinizin işi yalnız yemek ve uyumak.Geri zamanlarda ilgi çekecek bir durumu yok o da depresyonunuzu biraz da tetikliyor.Ama zaman geçtikce gülücükler saçıcak,oyniycak sizinle,ek gıda dönemi,diş,yürüme falan derken her zorluk bile zevk vericek size 🥰🥰🥰