Annnisshhh Kızalr bebeğim dört aylık menenjit aşısı yaptırmak istediğimi söyledim şimdi bir doz ve altıncı ayda bir doz ve sekizinci ayda bir doz olmak üzere toplam üç dozdan bahsetti ve bir yaşından sonrada nimerix diye bir aşı varmış tek doz onu söyledi siz hangi aylarda nasıl yaptırdınız kafam çok karışık
NurR Annnisshhh 8 aylıkken yaptırdım ikinci dozu 13 aylıkken yapılacak Siz B tipini de kastettiniz sanırım