Duru33 Kızlar çarşamba günü aşı olduk verem aşısıda oldu bugün banyo yaptırsam olurmu acaba 3 gün denilmişti
yasam-arya-mom Duru33 bende bu hafta yaptıracam o aşıyı . Ebe bana yıka getir 4 gün yıkamıcaksın demişti bence riske girme enfeksiyon kapar bide yarın yıka
yasam-arya-mom Duru33 bilmiyorum ki bana 4 gün dedi yara izi iyileştiyse yıka hala akıntı gibi yada açıklık varsa 1 gün daha bekle
Duru33 Sakura-chan yukarıda arkadaş kafamı karıştır ya bnde yıkamaka iatiyorm bugün aslnda ama enfeksiyon kapar fln dedi😢
Tatliheyecan Ahsenkartal43 bizde ateş oldu calpol içirdim düştü hemen ama ilk gün huzursuzluk oluyor ateşini kontrol edin sürekli bizde Çarşamba olmuştuk 2.ay aşımızı