Arkadaşlar 2 ay 5 günlük olduk. Oğlum kolik bir bebek alerji var gaz problemimiz var. Ve kucak dışında hiç bir yerde uyumuyor. Daldiginda bırakıyorum ama hemen uyanıyor o yuzden gece gündüz bedenimle bir sanki hamileliğim uzatılmış gibi 😕 böyle olup sonrasında düzelenler var mı? Hep böyle devam edecek diye korkuyorum 😱😱