Canım ben sütü iyice kaynatiyorum kaynadiktan sonra bi bes on dakika daha havalandirarak kaynatıyorum soğumaya bırakıyorum sıcaklığını ayarlamak icin cil parmagini sok yediye kadar say yediden sonra yanmasi lazim biraz sonra bir tabaga yogurt koy birazda süt onları özeyip süte karıştır tencere uzerine büyük suzgecin varsa onu koyup bir iki kat sar 4 5 saat bekletiyorum ben boyle sonra acip bir saatte acik bekletiyorum dolaba koyuyorum bir gun kapaksiz duruyor sonra kapağını kapatıyorum kavanoza mayalarsan daha güzel oluyor ve daha çok dayanıyor bence