ECAA Kizlar biliyorsnz hepimiz suan bu atagi yaşıyoruz meme ememe az emme gibi sorunlar oluyor bu durumda süt azalmasi olurmu yasayan varmi yada olmazmi
Fatosemir ECAA sağıp veriyorum herhangi bi azalma görmedim zaten az bu da azalsa ne olur bilemem 🤷🏻♀️
ozgekzy ECAA valla ben 4. ay atağında sakinleştirebilmek için emziğe alıştırdım bu nedenlede emme sıklığı biraz azaldı 5. Ay kontrolünde oğlum sadece 200 gr alınca sütümün azaldığını farkettim
Fatosemir ECAA Ona da şükür kuzum geçici bi süre en azından benimki 1.5 ay emdi sadece sonra ne yapsam emmedi sağıp veriyorum mecburen. Sen sabırla emzirmeye çalış baktın çok aç ve emmiyor sağıp kaşıkla ver atak bitince normale döner inşallah
Seyhan06 ECAA benimde emzirme aralığım hiç uzamadı nedense ya yarım saatte bir memede benimde 3 gündür göğüslerim taş gibi çocuk emerken sıkıyorum göğüslerimi süt gelsin diye sizdede oluyormu böyle
ECAA Seyhan06 bizimkide uzadi malsef zorla veriyorum uyku ya geciste falan ama tas gibi olmuyor goguslerm hic normal yumusaklikta
Seyhan06 ECAA hoşgeldin 4. Ay atağı benimki hep mız mız gezdircen oyun oynayacan 5 dk başında olma hemen ağlama modu
ECAA Seyhan06 suan 4 ay 16 gunlgnz 2 gume kadar gayet iyydi atagin bitmesine 14 gun var ama son anlari boyle olmasi beni cok yoruyor emmemsi yani
Fatosemir ECAA günde 6-7 defa besliyorum ben bazen almıyor reddediyor biberonu aç olduğuna eminsem kaşıkla veriyorum.