Ygtakn Arslanannesi oğlum 4 ay 8 günlük ben daha bindirmedim suan oturması cok sakıncalı her bebek gelişimi aynı degıl ama doktor 5 veya 5,5 aylıkken oturtmaya başla suan gunde 3 4 dk olurak dıyor
goker05 Arslanannesi doktorlar onermiyor yürüteç geç yürüyor, ayak ucunda yürüyor ve kalça problemleri olabilirmiş ben şimdilik düşünmüyorum almayı 3.5 aylık benimde
Arslanannesi Vanilya Ygtakn goker05 Saripapatyammm Fulyaalinmina Gokceninannesiiyim ailem bir yürüteç alalım bu çocuğa deyip duruyor biz sizi öyle büyüttük hani biseyiniz var midiyorlar doktorumuza daha sormadım ama kafayı dik tutuyor ayakta olmak ya da oturmak istiyor ben de bunlara nazaran olur mu acaba diye düşündüm size de sorayım siz naptiniz diye sormak istedim
Fulyaalinmina Arslanannesi tam 5 aya 1 hafta kala bindirdim yani genelde çevremde bindirmeyen görmedim siz içinizden geleni yapın. Çocuğun gelişimine göre bakarsın ayakta durma hevesi var mı kendini dik tutsbiliyor mu. Ben 2 dk 2 dk koydum şimdi 5 buçuk aylık şuan 5 er dk koyuyorum zaten daha çok anlayamıyor
Gokceninannesiiyim Arslanannesi çok küçük öyle bir hata yapmayın bel ve boyun için çok tehlikeli. 4 aylık bebek suan çok güzel oyun halısının üzerinde yuvarlanıp ayaklarını ağzına sokma zamanında 😊
Arslanannesi Ayprens ya hayır şaka değil aslında benim de aklımda yoktu da annemler ısrar ettilwr bu çocuğa bir yürüteç alalım diye ben de fikrinizi merak ettim
Saripapatyammm Arslanannesi 6 aylikken koydum ilk gunde 5 dk yi gecmeyecek sekilde. 9 aya kadar kullandim. 9 aylikken en fazla yarim saat durduruyordum tüm gün. Sonra kaldirdik. Tamamen karsi degilim ama 4 ayi erken buluyorum.
Vanilya Arslanannesi Bütün bebekler oturmak istiyor vs. Hepsi yapıyor Yani. Biz de ayına göre yapması gerekenlere yardımcı olabiliriz. Doktora danışın lütfen. 4 ay çok ama çoookkk erken. Destekli oturtmaya çalışmanın da ayı var mesela. 5. Ayda genelde bir sorun yoksa günde 20 dk oturtabilirsin siye önerilir. 3 aylık bebekte oturmaya çalışmak ister ama aa heves etti ben oturtayım olmaz.
Fulyaalinmina Arslanannesi doktor izin vermeyecek muhtemelen ben bir sakincs görmedim açıkçası tabi herkesin kendi kararı dediğim gibi bindirmeyen de görmedim 😊
Cookanne Arslanannesi cnm bbmkı kucağımda oturuyor hep 4ay1haftalığız. Yueytec zararlı dıye dusunmuyoruz
Ayprens Arslanannesi ve biz asla kullanmadık sıralamaya başlayınca ilk Adım arabası kullandık 10 ayda yürüdü bin şükür bu ne acele ailenizdeki
gezentianne Arslanannesi Aç oku öğren bacım. 2021 de yaşıyoruz 4 aylık bebege daha oturmayı bilmeyen bebege yürüteç soruyorsun. 7 aydan önce ayagının basmasını önermiyorlar hatta 8 bile olur. zyğrüteçe binen bebeklerde parmak ucunda durma bpzuklugu ve geç yürüme de görülüyor karar senin
ecemm-6161 Arslanannesi canım cok erkem oturma cok zararlı benim oğlum 5 buçuk aylık almadım bile yürütec almayı pek düşünmüyorum 😊 testisleri için zararlı